Friday 28 December 2012

Kepergianmu...


Setahun lebih pemergiannya,

Sehingga kini ku masih terasa kehilangannya,

Dia benar-benar menjadi sumber inspirasiku,

Dikala aku dihimpit dengan kegagalan dalam peperiksaan,

Kau bakar semangatku suapaya aku bangkit,

Mengecap impian yang aku mahu,

Impian yang abah dan umi harapkan,

Juga impianmu untuk melihat aku Berjaya..


Namun, tarikh berdarah setahun yang lalu,

Menghantui diriku lagi,

Tarikh yang sama mala mini menjadi noktah kasih saying kita berdua,

Kamu pergi meninggalkan aku di saat aku benar-benar memerlukanmu di sini,

Kala aku berada dalam krisis keluarga,

Kamu pergi meninggalkanku sendiri..


Kasih sayangmu sepanjang perkenalan kita,

Benar-benar mengubah diriku sebenarnya,

Suapaya aku menjadi insane yang berguna,

Aku doakan kamu tenang di sana..

T_T

No comments:

Post a Comment

CATATAN POPULAR